Nieuwe Omnik App

Omnik monitoringsportaal is niet beschikbaar op Apple apparaten.

Het monitoringsportaal van Omnik is niet meer bruikbaar op een Apple apparaat (Ipad/Iphone).  Als alternatief kunt u gebruik maken van de SOLARMAN-2.0 APP, hiermee is het mogelijk om uw gegevens te bekijken.

U dient deze APP te installeren vanuit de APP store.  Bij de eerste keer inloggen dient u eerst u zelf te registreren met de knop “Register” links bovenin het scherm.

Na registreren logt u in met de knop LOGIN rechtsboven in het scherm.  Uw gegevens worden dan weer zichtbaar.

Mocht u na het registreren en het inloggen een foutmelding krijgen, dan dienen wij uw gegevens handmatig over te laten zetten. U dient dan een e-mail te sturen naar admin@coro-zonnepanelen.nl met vermelding van uw adres-gegevens en inlognaam van de portal. Het kan dan 2 weken duren voordat uw gegevens zijn overgezet.

U kunt uw gegevens altijd nog bekijken op de website www.omnikportal.com  inloggen met dezelfde gegevens als op de APP.

Mocht u nog vragen hebben dan bij voorkeur reageren per mail  op admin@coro-zonnepanelen.nl.