Carnaval 2023
Vanwege carnaval zijn wij gesloten op maandag 20 en dinsdag 21 februari.
Woensdag 22 februari zijn wij weer vanaf 8.30 uur bereikbaar.
Alaaf!!
Vanwege carnaval zijn wij gesloten op maandag 20 en dinsdag 21 februari.
Woensdag 22 februari zijn wij weer vanaf 8.30 uur bereikbaar.
Alaaf!!
In het filmpje hieronder een mooie uitleg waarom wij met WINAICO panelen werken.
U kunt vanaf heden de nieuwe app gebruiken.
Deze heet de SOLARMAN Smart app, zoals te zien op de foto.
U kunt de app downloaden bij de Play store of via de QR code hierboven te scannen.
Inlog gegevens zijn hetzelfde als bij de Omnik app.
De nieuwe portal kunt u vinden via de volgende link https://home.solarmanpv.com/login
Geachte Omnik klant/ gebruiker,
Aangezien Omnik failliet is gegaan in 2020 en in de toekomst geen service meer zal kunnen verlenen, moeten we u helaas meedelen dat de OMNIK Portal eind april zal worden gesloten.
Om u toch van dienst te kunnen zijn, worden alle gegevens op het Omnik-platform vanaf 19 april 2021 vanaf 9 uur ’s ochtends naar het SOLARMAN-platform overgezet. Houd er rekening mee dat elke bewerking op het Omnik-platform vanaf dat moment niet zal worden gesynchroniseerd met het SOLARMAN-platform.
Het totale overzettingsproces duurt ongeveer 72 uur. Wijzig tijdens deze periode GEEN gegevens op het Omnik-platform om de integriteit en nauwkeurigheid van de gegevens te garanderen. Als u tijdens het overzetten nieuwe accounts moet registreren, log dan in op het SOLARMAN-platform (voor klanten: https://home.solarmanpv.com/login)
Nadat het overzetten van de gegevens is voltooid, wordt u de allereerste keer geïnformeerd per e-mail.
Nadat de gegevens zijn overgezet en u per e-mail bent geïnformeerd, kunt u vervolgens inloggen op de SOLARMAN smart app met uw huidige account en wachtwoord.
SOLARMAN biedt een gratis proefperiode van 3 maanden voor uw Omnik-omvormer. Gedurende deze periode kunt u alle functies in de nieuwe app gebruiken. Nadat de gratis proefperiode is verstreken, betaalt u € 6,- per jaar per omvormer.
Mocht u hiermee niet akkoord kunnen of willen gaan, dan zal de toegang tot het apparaat en de gegevens na het verstrijken van de proefperiode worden beperkt.
Excuses voor het ongemak. We kijken er naar uit, om u op het SOLARMAN-platform een betere service te bieden.
Neem voor vragen gerust contact met SOLARMAN op via klantenservice@solarmanpv.com.
Graag ons (Coro-zonnepanelen) niet bellen of mailen, kijk op onze website voor meer informatie. Door de vele installaties is het bijna onmogelijk om op alle mails te antwoorden. Na 1 mei 2021 zal het e.e.a. duidelijk worden. Vandaar het verzoek om regelmatig op onze website te kijken voor aanvullende informatie.
Vanaf heden zijn wij ook VCA gecertificeerd.
Veilig werken is belangrijk voor de gezondheid van onze monteurs.
Met het behalen van het VCA certificaat wordt dit nogmaals onderschreven.
Ondernemers met een klein verbruikers aansluiting (aansluiting tot 3 x 80A) en een verbruik van meer dan 50.000 KWh per jaar, hebben per 1 januari 2021 de mogelijkheid om subsidie aan te vragen. Deze subsidie heet de ISDE subsidie. Je kunt een subsidie krijgen van € 125,- per Wp. Dit betekent dat de installatie minimaal moet bestaan uit 170 panelen. De subsidie komt dan ongeveer op € 7000,-.
De oude Omnik app is weer te downloaden onder de naam BS SOLAR ( let op dat het plaatje hetzelfde eruit ziet als hieronder). Deze app is alleen bruikbaar voor Apple apparaten (Ipad/ Iphone).
In dient deze app te installeren vanuit de APP store of het scannen van de QR code op de website www.omnik1.solarmanpv.com
De inloggegevens zijn hetzelfde als bij de oude app.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt die mailen naar admin@coro-zonnepanelen.nl
Het monitoringsportaal van Omnik is niet meer bruikbaar op een Apple apparaat (Ipad/Iphone). Als alternatief kunt u gebruik maken van de SOLARMAN-2.0 APP, hiermee is het mogelijk om uw gegevens te bekijken.
U dient deze APP te installeren vanuit de APP store. Bij de eerste keer inloggen dient u eerst u zelf te registreren met de knop “Register” links bovenin het scherm.
Na registreren logt u in met de knop LOGIN rechtsboven in het scherm. Uw gegevens worden dan weer zichtbaar.
Mocht u na het registreren en het inloggen een foutmelding krijgen, dan dienen wij uw gegevens handmatig over te laten zetten. U dient dan een e-mail te sturen naar admin@coro-zonnepanelen.nl met vermelding van uw adres-gegevens en inlognaam van de portal. Het kan dan 2 weken duren voordat uw gegevens zijn overgezet.
U kunt uw gegevens altijd nog bekijken op de website www.omnik1.solarmanpv.com inloggen met dezelfde gegevens als op de APP.
Mocht u nog vragen hebben dan bij voorkeur reageren per mail op admin@coro-zonnepanelen.nl.
Het monitoringsportaal van Omnik is de afgelopen dagen door onduidelijke redenen niet bereikbaar geweest.
Eindgebruikers konden hierdoor niet via het portaal of de app de omvormer opbrengsten aflezen.
Het monitoringsportaal van Omnik is verplaatst naar een nieuwe webadres.
Je kunt met de bestaande account gegevens op dit nieuwe webadres inloggen.
Zo heeft u weer inzicht in de opbrengsten van uw zonnepaneel installatie.
Ga naar onderstaande link:
Om in te loggen is het bestaande wachtwoord en gebruikersnaam nodig.
Het is nog niet mogelijk om de app van Omnik te gebruiken, wij verwachten dat de storing van de app eind deze week is verholpen.
Wegens de ontwikkelingen rond het coronavirus is onze showroom/ kantoor gesloten.
Wij zijn wel gewoon telefonische bereikbaar en via de mail.
De bezoeken aan huis worden momenteel omgezet en zullen opnieuw worden gepland wanneer dit verantwoord is.
Hopende op u begrip.